Učenici Specijalne škole sa domom učenika “Bubanj” dobili su novo okruženje za igru i rehabilitaciju.

Zajedničkim angažovanjem Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Grada Niša, Gradske opštine Palilula, brojnih pojedinaca, udruženja i društveno odgovornih kompanija, otvoren je Senzorni park, čija je izgradnja koštala oko dva miliona dinara.

Senzorni park osmišljen je tako da puža senzornu stimulaciju i omogućava razvoj interesovanja, motivacije i pažnje dece sa smetnjama u razvoju kroz učenje i igru.

Ovo je učionica na otvorenom, a veći je značaj rehabilitacione, nego rekreativne uloge ovog parka. Važan je za simulaciju svih čula i za kompletan razvoj. Postoji kutak za zvučnu, za takilnu, motoričku stimulaciju, za aromaterapiju. Sve što može da probudi i pokrene razvoj jednog deteta nalazi se u ovom parku, ističe direktorka Specijalne škole Snežana Čarapić.

U novom okruženju, učenici ove škole moći će da provode slobodno vreme i uvežbavaju svoje socjalne veštine, komunikaciju, jezik i govor, motoričke veštine, ali i da izražavaju svoju kreativnost.

Pomoćnik ministra posvete Ljubiša Antonijević istakao je prilikom otvaranja Senzornog parka da je izuzetno važno da se dovoljan broj dobrih i humanih ljudi i različitih udruženja okupio da svojim donacijama obezbedi novi prostor u kome će boraviti, zabavljati se i učiti učenici Specijalne škole.

Ideja je da ovakvi senzorni parkovi našoj deci omoguće da što vise vremena provode napolju, u kontaktu sa drugom decom, prirodom, sa rekvizitima koji su sada postavljeni, da se socijalizuju i da imaju što bolje uslove za život i boravak u školi, istakao je Antonijević.

On je takođe naveo da su pred Ministarstvom prosvete svake godine sve veći zahtevi za finansiranje različitih projekata, što je dobar pokazatelj brige o deci, ali i da se kroz ovakve aktivnosti dokazuje i uspešnost saradnje sa lokalnim samoupravama.

U ovoj Specijalnoj školi trenutno uči oko dve stotine dece. Od pre dve godine postoji i vrtić koji omogućava pravilan razvoj dece sa smetnjama u razvoju u najranijem uzrastu.

***Ovaj sadržaj sufinansiran je kroz projekat pod nazivom “Korak u mojim cipelama”.  Sufinansiran je sredstvima Ministarstva kulture i informisanja. ***

Senzorni park za učenike škole “Bubanj” - TV ZONA PLUS - HD

Učenici Specijalne škole sa domom učenika “Bubanj” dobili su novo okruženje za igru i rehabilitaciju.

Zajedničkim angažovanjem Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Grada Niša, Gradske opštine Palilula, brojnih pojedinaca, udruženja i društveno odgovornih kompanija, otvoren je Senzorni park, čija je izgradnja koštala oko dva miliona dinara.

Senzorni park osmišljen je tako da puža senzornu stimulaciju i omogućava razvoj interesovanja, motivacije i pažnje dece sa smetnjama u razvoju kroz učenje i igru.

Ovo je učionica na otvorenom, a veći je značaj rehabilitacione, nego rekreativne uloge ovog parka. Važan je za simulaciju svih čula i za kompletan razvoj. Postoji kutak za zvučnu, za takilnu, motoričku stimulaciju, za aromaterapiju. Sve što može da probudi i pokrene razvoj jednog deteta nalazi se u ovom parku, ističe direktorka Specijalne škole Snežana Čarapić.

U novom okruženju, učenici ove škole moći će da provode slobodno vreme i uvežbavaju svoje socjalne veštine, komunikaciju, jezik i govor, motoričke veštine, ali i da izražavaju svoju kreativnost.

Pomoćnik ministra posvete Ljubiša Antonijević istakao je prilikom otvaranja Senzornog parka da je izuzetno važno da se dovoljan broj dobrih i humanih ljudi i različitih udruženja okupio da svojim donacijama obezbedi novi prostor u kome će boraviti, zabavljati se i učiti učenici Specijalne škole.

Ideja je da ovakvi senzorni parkovi našoj deci omoguće da što vise vremena provode napolju, u kontaktu sa drugom decom, prirodom, sa rekvizitima koji su sada postavljeni, da se socijalizuju i da imaju što bolje uslove za život i boravak u školi, istakao je Antonijević.

On je takođe naveo da su pred Ministarstvom prosvete svake godine sve veći zahtevi za finansiranje različitih projekata, što je dobar pokazatelj brige o deci, ali i da se kroz ovakve aktivnosti dokazuje i uspešnost saradnje sa lokalnim samoupravama.

U ovoj Specijalnoj školi trenutno uči oko dve stotine dece. Od pre dve godine postoji i vrtić koji omogućava pravilan razvoj dece sa smetnjama u razvoju u najranijem uzrastu.

***Ovaj sadržaj sufinansiran je kroz projekat pod nazivom “Korak u mojim cipelama”.  Sufinansiran je sredstvima Ministarstva kulture i informisanja. ***