Rampa nije spustenaIzmeštanje pruge koja prolazi kroz Palilulu, jedini je način da se saobraćaj u ovom delu Niša rastereti, a rizik po živote ljudi svede na minimum, tvrde Nišlije. U protivnom, zbog neispravnih rampi pitanje je dana kada može doći do tragedije. U gradu kažu da su i oni svesni problema, da se radi na njegovom rešenju i da će pruga biti izmeštena sa Palilule, ali tek za pet godina.

Rampa na Paliluli radi bez smisla i pravila. Spušta se kada voza nema ni u najavi, kamoli na vidiku,a ostaje podignuta kada prolaze Palilulom. U utorak, 11.avgusta oko 10 sati voz je prošao kroz Palilulu, a na pružnom prelazu u Jug Bogdanovoj rampa se nije spustila, a scenu koja je nezamisliva za eru brzih vozova u Evropi snimio je građanin. Gotovo istovetna situacija ponovila se više puta u poslednjih nekoliko nedelja: vozove koji prolaze dok je rampa podignuta usnimili su građani mobilnim telefonima i 24. I 25 jula. I tada i sada od Železnica Srbije tražili smo odgovore zašto do toga dolazi i šta su preduzeli da se to ne ponavlja, ali ih do sada nismo dobili. A Nišlije su već nestrpljive. Godinama traže da se ovaj problem reši. Obećavali su rešenje svi koji su se smenjivali na vlasti, ali pruga je i dalje u centru grada.

Mašinovodje izlaze iz vozova i sami regulišu saobraćaj, oprezni su prilikom prolaska kroz ovaj deo Niša, ali je pitanje dana kada će doći do tragedije. Zamenik gradonačelnika Ljubivoje Slavković kaže da je i sam svestan da problem postoji, ali da treba vremena i novca za njegovo rešavanje. Ipak, najavljuje izmeštanje pruge iz grada za najviše 5 godina.

Protokl o izmeštanju pruge potpisan je još 2012. godine. Izrada idejnog projekta počela je 2013. godine i trebalo bi da bude završena prema nekim procenama, tek maja sledeće godine. Nova trasa trebalo bi da kreće od popovačke rampe, pa preko aerodroma gde će biti napravljena nova teretna i putnička stanica. Pruga će idalje ći preko Panteleja, Donje Vrežine, spuštaće se ka Nišavi i uključiće se u sadašnju prugu kod Proseka .

Pruga „ide“ iz Palillue, ali tek za pet godina - TV ZONA PLUS - HD

Rampa nije spustenaIzmeštanje pruge koja prolazi kroz Palilulu, jedini je način da se saobraćaj u ovom delu Niša rastereti, a rizik po živote ljudi svede na minimum, tvrde Nišlije. U protivnom, zbog neispravnih rampi pitanje je dana kada može doći do tragedije. U gradu kažu da su i oni svesni problema, da se radi na njegovom rešenju i da će pruga biti izmeštena sa Palilule, ali tek za pet godina.

Rampa na Paliluli radi bez smisla i pravila. Spušta se kada voza nema ni u najavi, kamoli na vidiku,a ostaje podignuta kada prolaze Palilulom. U utorak, 11.avgusta oko 10 sati voz je prošao kroz Palilulu, a na pružnom prelazu u Jug Bogdanovoj rampa se nije spustila, a scenu koja je nezamisliva za eru brzih vozova u Evropi snimio je građanin. Gotovo istovetna situacija ponovila se više puta u poslednjih nekoliko nedelja: vozove koji prolaze dok je rampa podignuta usnimili su građani mobilnim telefonima i 24. I 25 jula. I tada i sada od Železnica Srbije tražili smo odgovore zašto do toga dolazi i šta su preduzeli da se to ne ponavlja, ali ih do sada nismo dobili. A Nišlije su već nestrpljive. Godinama traže da se ovaj problem reši. Obećavali su rešenje svi koji su se smenjivali na vlasti, ali pruga je i dalje u centru grada.

Mašinovodje izlaze iz vozova i sami regulišu saobraćaj, oprezni su prilikom prolaska kroz ovaj deo Niša, ali je pitanje dana kada će doći do tragedije. Zamenik gradonačelnika Ljubivoje Slavković kaže da je i sam svestan da problem postoji, ali da treba vremena i novca za njegovo rešavanje. Ipak, najavljuje izmeštanje pruge iz grada za najviše 5 godina.

Protokl o izmeštanju pruge potpisan je još 2012. godine. Izrada idejnog projekta počela je 2013. godine i trebalo bi da bude završena prema nekim procenama, tek maja sledeće godine. Nova trasa trebalo bi da kreće od popovačke rampe, pa preko aerodroma gde će biti napravljena nova teretna i putnička stanica. Pruga će idalje ći preko Panteleja, Donje Vrežine, spuštaće se ka Nišavi i uključiće se u sadašnju prugu kod Proseka .