Radovi na Moravskom koridoru idu po planiranoj dinamici uprkos veoma toplom vremenu, a očekuje se da za sedam do osam meseci autoput “stigne” do Krusevca.

To je izjavio direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić koji je prisustovao postavljanju prva dva od 42 grede nosača na budućem mostu preko Južne Morave kod Stalaća na trasi Moravskog koridora koji gradi američko-turski konzorcijum Behtel-Enka.

„Radovi napreduju u skladu sa našim planovima i ja želim da pohvalim Behtel-Enku i tim ljudi iz Koridora Srbiuje za jedan posvećen rad u ovim veoma teškim okolnostima. Mi danas na ovim izuzetno visokim temperaturama imamo opet oko 2.050 (DVE HILJADE PEDESET) ljudi koji su angažovani na ovom projektu sa više od 850 jedinica mehanizacije“, rekao je Antić.

On je dodao da očekuje za 7-8 meseci povezivanje Kruševca autoputem sa ostatkom Srbije.

„Sektor 1 ćemo završtit sredinom godine. Nastavljamo sa svim aktivnosima po planu. Mi u ovom trenutku imamo 77 gradilišta od kojih je 65 na ovom sektoru od Pojata do Kruševca, 12 se već nalaze na onoj deonici od Kraljeva prema Čacku, dakle mi smo uspeli već da intenziviramo i radove na toj deonici“, naglasio je Antić.

Istakao je da je današnji dan važan za realizaciju projekta, jer se postavljaju prvi nosači mosta.

„Mi imamo veliki broj objekata na trasi, imamo 63 mosta. Tehnologija izgradnje tih mostova je takva da komlanija Behtel za sektor 1 kod Ćićevca na četvrtom kilometru proizvodi nosače i oni se transportuju duž trase puta i velikim kranovima se postavljaju na mostovske kosntrukcije. Danas smo krenuli sa tiim aktivnostima, danas su postavljena dva nosača. Reč je o izuzetno zahtevnom procesu. Ti nosači su dugački od 27 do 35 metara, a ovaj konkretni čijem smo postavljanju danas prisustvovali je težak oko 150 tona“, rekao je Antić.

Direktor Koridora je precizirao da će izvođač moći da postavi tri nosača dnevno, što znači da bi svi nosači na mostu preko Južne Morave trebalo da budu postavljeni za oko dve nedelje.

„Nakon toga, ovaj kran se seli s Južne Morave na prvi sledeći most koji se nazalazi na 9,9 kilometara na Zapadnoj Moravi i nastaljva tako duž cele trase“, rekao je Antić.

On je ocenio da je ovo projekat na kome se u ovom trenutku najintenzivnije radi i dodao da će tako biti i nastavljeno.

Antić je naglasio da će broj građevinaca na Moravskom koridoru početi da raste sa odmicanjem radova.

„Danas ih je 2.050 (DVE HILJADE PEDESET), vrlo brzo će taj broj nastaviti da raste, da bi već sledeće godine u piku imali oko 3.500 ljudi koji će svakog dana raditi od jutra do mraka kako bi se ovaj projekat završio što pre, zato što je od velikog interesa za građane Srbije. On povezuje više od 500.000 ljudi, dramatično menja čitavu mapu Srbije, ubrzava Srbiju i zato moramo da ga uradimo što pre“, zaključio je Antić.

Projekt menadžer konzorcijuma Behtel-Enka Tevendran Viknajson rekao je da operacija postavljanja nosača na mostu teče glatko i da će biti završena za dve do tri nedelje.

AUTOPUT "STIŽE" DO KRUŠEVCA NA PROLEĆE? (VIDEO) - TV ZONA PLUS - HD

Radovi na Moravskom koridoru idu po planiranoj dinamici uprkos veoma toplom vremenu, a očekuje se da za sedam do osam meseci autoput “stigne” do Krusevca.

To je izjavio direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić koji je prisustovao postavljanju prva dva od 42 grede nosača na budućem mostu preko Južne Morave kod Stalaća na trasi Moravskog koridora koji gradi američko-turski konzorcijum Behtel-Enka.

„Radovi napreduju u skladu sa našim planovima i ja želim da pohvalim Behtel-Enku i tim ljudi iz Koridora Srbiuje za jedan posvećen rad u ovim veoma teškim okolnostima. Mi danas na ovim izuzetno visokim temperaturama imamo opet oko 2.050 (DVE HILJADE PEDESET) ljudi koji su angažovani na ovom projektu sa više od 850 jedinica mehanizacije“, rekao je Antić.

On je dodao da očekuje za 7-8 meseci povezivanje Kruševca autoputem sa ostatkom Srbije.

„Sektor 1 ćemo završtit sredinom godine. Nastavljamo sa svim aktivnosima po planu. Mi u ovom trenutku imamo 77 gradilišta od kojih je 65 na ovom sektoru od Pojata do Kruševca, 12 se već nalaze na onoj deonici od Kraljeva prema Čacku, dakle mi smo uspeli već da intenziviramo i radove na toj deonici“, naglasio je Antić.

Istakao je da je današnji dan važan za realizaciju projekta, jer se postavljaju prvi nosači mosta.

„Mi imamo veliki broj objekata na trasi, imamo 63 mosta. Tehnologija izgradnje tih mostova je takva da komlanija Behtel za sektor 1 kod Ćićevca na četvrtom kilometru proizvodi nosače i oni se transportuju duž trase puta i velikim kranovima se postavljaju na mostovske kosntrukcije. Danas smo krenuli sa tiim aktivnostima, danas su postavljena dva nosača. Reč je o izuzetno zahtevnom procesu. Ti nosači su dugački od 27 do 35 metara, a ovaj konkretni čijem smo postavljanju danas prisustvovali je težak oko 150 tona“, rekao je Antić.

Direktor Koridora je precizirao da će izvođač moći da postavi tri nosača dnevno, što znači da bi svi nosači na mostu preko Južne Morave trebalo da budu postavljeni za oko dve nedelje.

„Nakon toga, ovaj kran se seli s Južne Morave na prvi sledeći most koji se nazalazi na 9,9 kilometara na Zapadnoj Moravi i nastaljva tako duž cele trase“, rekao je Antić.

On je ocenio da je ovo projekat na kome se u ovom trenutku najintenzivnije radi i dodao da će tako biti i nastavljeno.

Antić je naglasio da će broj građevinaca na Moravskom koridoru početi da raste sa odmicanjem radova.

„Danas ih je 2.050 (DVE HILJADE PEDESET), vrlo brzo će taj broj nastaviti da raste, da bi već sledeće godine u piku imali oko 3.500 ljudi koji će svakog dana raditi od jutra do mraka kako bi se ovaj projekat završio što pre, zato što je od velikog interesa za građane Srbije. On povezuje više od 500.000 ljudi, dramatično menja čitavu mapu Srbije, ubrzava Srbiju i zato moramo da ga uradimo što pre“, zaključio je Antić.

Projekt menadžer konzorcijuma Behtel-Enka Tevendran Viknajson rekao je da operacija postavljanja nosača na mostu teče glatko i da će biti završena za dve do tri nedelje.